Als technisch strateeg maak ik gebruik van een aantal vaste systemen, tools en software die voor jou als ondernemer erg interessant kunnen zijn. Op deze pagina deel ik mijn favoriete tools.
Ga jij met één van de systemen aan de slag, dan betaal je hier zelf niets extra’s voor, maar krijg ik wel een kleine affiliate bonus.
Dit is de Nederlandstalige versie van ActiveCampaign, een e-mailmarketingsysteem waar ik en mijn klanten niet zonder kunnen. Favoriet omdat de support ook snel is en in het Nederlands. Daarnaast zorgen ze door middel van eigen ontwikkelde software dat 98% van de mails in de inbox van jouw contacten komt. Een perfecte tool om meer klanten uit jouw e-mailmarketing te halen en ook standaard processen te automatiseren.
Paperdork is mijn favoriete boekhoudprogramma. Het systeem werkt fijn en intuïtief en het contact met de boekhouder die ervoor zorgt dat mijn aangiftes gedaan worden en mijn vragen worden beantwoord, verloopt snel en goed. Je komt nooit voor verrassingen te staan dankzij de vaste prijs.
Wil je als ondernemer graag (gratis) webinars geven om bijvoorbeeld een online training, traject of dienst te verkopen? WebinarGeek is de tool die je nodig hebt. Het is te koppelen aan diverse systemen en heeft precies de opties die je nodig hebt om het meeste uit jouw webinar te halen.
Alles wat je kunt bedenken dat vormgegeven moet worden, kan in Canva. Van e-books tot social media posts tot presentaties en zelfs websites. Dit kan in principe met de gratis versie, maar met de betaalde versie krijg je toegang tot veel meer designelementen, foto’s, video’s en on twerpopties.
Met TidyCal plan ik alle kennismakingen en check-in calls met klanten in. Het ziet er overzichtelijk uit en is rechtstreeks te koppelen aan Zoom, Google Meet, Microsoft Teams, Stripe, PayPal, Google Calender, Apple Calender en Office 365 kalender. Via Zapier is TidyCal ook te koppelen aan systemen zoals. o.a. ActiveCampaign. Het grote voordeel is dat je eenmalig betaald in plaats van maandelijks zoals bij veel andere planningstools het geval is.
Ik ging steeds meer betalen voor mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering via een verzekeraar. Dit heb ik opgelost door te kiezen voor SharePeople. Zij dekken arbeidsongeschiktheid zonder verzekeraar waardoor de kosten een stuk lager zijn. Word je lid via mij? Dan krijg je de eerste 3 maanden gratis.
Met meer dan 9 jaar ervaring denk ik mee op hoog niveau over de techniek die nodig is om jouw plannen werkelijkheid te maken en processen te verbeteren.
Ik overzie het geheel, breng structuur aan en vertaal jouw ideeën en marketingstrategie naar funnels en de juiste inrichting van systemen. Efficiënt, logisch en toekomstbestendig.
Voor jou ontstaat er weer ruimte om te creëren, groeien en leiden. Zonder dat je het gevoel hebt dat je constant instructies moet geven, brandjes moet blussen of moet controleren of iets wel echt goed geregeld is. De achterkant van jouw bedrijf levert vanaf nu geen gedoe, maar juist groei op.
Ik denk pro-actief mee over de techniek, optimaliseer wat er al staat en richt in wat nodig is. Jij hoeft niets meer uit te zoeken of aan te sturen en kunt focussen op klanten.
Liever flexibel samenwerken of heb je een concrete, eenmalige opdracht? Jij geeft aan wat je nodig hebt en ik zorg ervoor dat het geregeld wordt.
De technische rechterhand voor jouw bedrijf.